Шиномонтаж та балансування

Шиномонтаж та балансування

Бош Авто Сервіс пропонує повний набір послуг з обслуговування шин: від заміни до балансування, від чистки колісних дисків до зберігання, - гарантуючи безпечне водіння в будь-яку погоду.

  • Балансування, очищення, та заміна коліс
  • Обслуговування систем контролю внутрішнього тиску

Правильна заміна шин

Стертий протектор або зношена ділянка гуми можуть спричинити неабиякі неприємності на дорозі. А тому необхідно:

• не рідше ніж раз на чотири роки оновлювати гуму, і немає значення, їздить авто або стоїть в гаражі — гума втрачає експлуатаційні якості навіть за умови неінтенсивного використання або під час зберігання;

• два рази на рік встановлювати покришки, що відповідають сезону;

• якщо знадобилася заміна колеса (наприклад, у разі проколу або критичної зношеності), поміняти варто й інші шини — найліпше показують себе в експлуатації автомобілі з однаковими шинами на всіх чотирьох колесах. Мається на увазі не лише чітка відповідність розмірам, заявленим автовиробником, важливі малюнок і глибина протектора, а також ступінь зношеності.

За календарем чи по погоді: перехід на літню або зимову гуму

• Навіщо це потрібно?

Зимою та влітку вирішують різні завдання, щоб забезпечити автомобілю кращу керованість в різних погодних умовах і запобігти надмірному зношенню коліс. Вплив високої або низької температури, наявність рясних опадів, сніг або лід на дорозі диктують вимоги до складу гуми, малюнка й глибини протектора. Сезонна заміна гуми забезпечить безпечне керування автомобілем і подовжить термін служби шин.

• Зимові шини.

Зимова гума більш м'яка та стійка до впливу низьких температур, основна вимога — щоб вона не промерзала, не тріскалася, зберігала пластичність, забезпечуючи оптимальне зчеплення і зменшуючи гальмівний шлях. Гранична глибина протектора для використання в зимовий сезон становить 4 мм. Порогом температури використання такої шини визнана позначка +7 °С. За вищої температури гума стає надмірно м'якою та непридатною для безпечного руху.

• Літні шини.

Матеріал для теплої та спекотної пори року більш жорсткий, стійкий до впливу підвищеної температури навколишнього середовища, мінімально допустима глибина протектора — 1,6 мм. У разі значного зниження температури гума твердне й може тріскається, стаючи абсолютно непридатною для використання.

• Один протектор на будь-який сезон

Альтернативою заміні раз на півроку може стати використання універсальної гуми — всесезонних покришок, що поєднують якості літніх і зимових. З погляду заощадження такий хід може бути виправданий, якщо автомобіль застосовується нечасто. Експлуатаційні характеристики подібних виробів будуть лише задовільними: о теплій порі року універсальні шини поступаються літній гумі, а коли температура опускається нижче за нуль, зимова гума однозначно виграє.

Як перевірити придатність шини до подальшої експлуатації та подовжити термін служби?

• Регулярно вимірювати глибину протектора, у разі наближення до гранично допустимої позначки — замінити.

• Перевіряти показники внутрішнього тиску під час діагностики на СТО.

• Використовувати шини відповідно до сезону.

• Забезпечити збереження комплекту попереднього сезону.

• Здійснювати перестановку коліс під час зміни шин після одного або декількох сезонів експлуатації.

Довірте турботу про ваш автомобіль фахівцям «Бош Авто Сервіс». На будь-якій станції вам запропонують:

• великий вибір варіантів літньої, зимової або всесезонної гуми;

• професійні й докладні консультації щодо особливостей експлуатації та терміну служби обраних варіантів;

• допомогу в підборі коліс, що підходять за розміром і потрібними характеристиками, рекомендації щодо співвідношення між ціною та якістю виробів;

• організацію правильного зберігання сезонних шин;

• весь комплекс послуг із діагностики стану коліс, балансування, чищення або заміни.

Повний перелік робіт, вартість комплектуючих і терміни виконання замовлення узгодять із вами під час першого візиту.